ΤΖΕΡΡΥ ΓΚΟΦΦΙΝ – ΚΑΡΟΛ ΚΙΝΓΚ

ΤΖΕΡΡΥ ΓΚΟΦΦΙΝ – ΚΑΡΟΛ ΚΙΝΓΚ [GERRY GOFFIN (1939) – CAROLE KING (1942)]: I Happen to Love You

Η περηφάνεια μου έχει καταρρακωθεί·
πίστευα πως αυτό ποτέ δεν θα μπορούσε να συμβεί.
Δεν τρώω, δεν κοιμάμαι, δεν μπορώ να σκεφτώ,
μωρό μου, τίποτ’ άλλο παρά μόνο εσένα.

Και δεν είναι πως δεν ξέρω το ποιόν σου·
θέλεις να έχεις το πάνω χέρι, αυτός είν’ ο σκοπός σου·
το πήρα απόφαση πως θα τα καταφέρεις,
και θα τα καταφέρεις, ναι, το ξέρω και το ξέρεις.
Πέφτω, σηκώνομαι και τριγυρνώ
χωρίς σκοπό, μέχρι να καταρρεύσω·
και νοιώθω σαν παιδί μικρό·
μ’ αυτό που μου συμβαίνει είναι πως σ’ αγαπώ, μωρό μου,
μωρό μου, σ’ αγαπώ.

Το νου μου έχει στοιχειώσει η δική σου μορφή,
τα θέλω μου συνέτριψες, έχω ταπεινωθεί.
Η Κυρία ήλθε, η Κυρία είδε, η Κυρία ενίκησε·
ουδέν καινόν υπό τον ήλιον, πράγματι, μωρό μου.

Και τώρα ξέρω που έχω μπλέξει,
δεν θα ’χω άλλη ευκαιρία, δεν θα μπορώ ν’ αρθρώσω λέξη.
Τώρα ικετεύω, θα συρθώ στην τρύπα μου, ναι, παραπεταμένος,
ελπίδα δεν υπάρχει εκεί, η ανημποριά με καταβάλλει
κι έλεος από σένα, όχι, δεν περιμένω·
μ’ αυτό που μου συμβαίνει είναι πως σ’ αγαπώ, μωρό μου,
μμμ, μωρό μου, σ’ αγαπώ.

Και τώρα ξέρω ποια θα ’ναι η κατάληξή μου,
φτάνω στην διακεκαυμένη ζώνη, θα ’ναι η κόλασή μου, ολόδική μου.
Και τώρα που έχω στην παγίδα σου πιαστεί,
θα μάθω να σφαδάζω, ναι, θα μάθω να στριγγλίζω σαν γουρούνι,
θα μάθω πως να σέρνομαι, να με πατήσεις σαν σκουλήκι·
ξέρω ποια θα ’ναι η μόνη συμφωνία μαζί σου·
μ’ αυτό που μου συμβαίνει είναι πως σ’ αγαπώ, μωρό μου,
μμμ, μωρό μου, σ’ αγαπώ.

Μετάφραση: Γιώργος Ζούκας

Εδώ, μπορείτε να ακούσετε την εκδοχή των Myddle Class:

Εδώ, μπορείτε να ακούσετε την εκδοχή των Electric Prunes και εδώ την εκδοχή των Them.

Σχολιάστε

Filed under ΤΖΕΡΡΥ ΓΚΟΦΦΙΝ - ΚΑΡΟΛ ΚΙΝΓΚ

Σχολιάστε

